2010年3月2日 星期二

2010 OSCARS 結果(主要獎項) -9個估中8個

不出所料[拆彈雄心]撗掃各大獎,而其他主要獎項亦如我之前的推測一樣(9個估中8個) .即是表示所有獎項的結果都很正路,不過欠驚喜.





最佳電影:[拆彈雄心]The Hurt Locker 估中


講真我真係唔信奧斯卡會比個最佳電影比[阿凡達],雖然我未睇[拆]唔知值唔值得攞.但[阿]又的確未到一定攞最佳電影的地步,而且題材上輸曬比[拆]片.

最佳導演:嘉芙蓮碧格露 Kathryn Bigelow [拆彈雄心]估中


恭喜恭喜,第一位女導演拿此獎項.

最佳男主角:謝夫布烈治 Jeff Bridges [聲聲相識]估中

最佳女主角:珊迪娜布洛 Sandra Bullock [守護有心人]估中

講真演得最好未必係佢,但一定係佢從影以來既代表作.浮沉影圈多年都係時候獲得獎勵及認同


最佳男配角:基斯杜化華爾茲(Christoph Waltz) [希魔撞正殺人狂]估中

實致名歸

最佳女配角:莫妮克(Mo'Nique) [天生不是寶貝]估中

唔係佢既話就真係造馬

最佳動畫:[沖天奇兵]估中

本年度最佳電影的五強

最佳原著劇本:[拆彈雄心]估中


最佳改編劇本:《天生不是寶貝》估錯


講真我覺得[寡]故事比較好.但是我想漏了這是最佳改編劇本.我沒有看過原著,可能[天]片真的改得最好.....

1 則留言: