2011年12月24日 星期六

踢躂小企鵝2 (Happy Feet 2)-主題不清



日期:2011年12月26日

時間:11:20( 102 分鐘)

地點:元朗百老匯



故事:



像獎最佳動畫載譽重來!由《踢躂小企鵝》金像製作班底再度攜手打造的《踢躂小企鵝2》,將會為觀眾帶來一個充滿動感的3D白色聖誕!鍾情踢躂舞嘅萬寶今集做咗老豆,點知囝囝艾力竟然遺傳唔到佢嘅高超舞技。為咗逃避練舞,艾力離家出走,途中遇上強有力的飛天企鵝 – 薛芬。面對呢位超級偶像,萬寶毫無反擊之力。禍不單行,企鵝王國受到外來力量入侵。萬寶於是帶領一眾企鵝鄉親父老,加埋細至磷蝦,大至海豹嘅鄉里,一齊出手拯救家園,令艾力見識到爸爸嘅膽識同勇氣。



我的評分:C+


比起第一集天生我材的主題,明顯今集想帶出的訊息更加多.但亦因為支線多的關係,反而不及第一集集中,今集看來有點散悶.新加入的兩個角色(磷蝦)亦不夠突出.小企鵝雖然可愛,但整體成績比第一集相距甚遠.

1 則留言: