2011年6月3日 星期五

醉爆伴郎團2 (Hangover 2)- 故事倒模 笑料充足


日期:2011年6月7日
時間:22:45(101 分鐘)
地點:旺角百老匯

故事:


今次,花仔、士撻、漢倫及德哥為了參加士撻的婚禮而來到泰國曼谷。汲取了上次賭城瘋狂單身派對的教訓,士撻為穩陣起見,決定同3位兄弟簡簡單單食個brunch,告別單身就算了。可惜,呢4條佬的如意算盤永遠打唔響,在賭城搞出的大頭佛可以一筆勾消,去到曼谷又有冇咁好彩呢?





我的評分:C+

第一集在美國爆冷叫好叫座.但本人其實覺得麻麻地,只是故事編排有別一般笑片,不過亦可能文化差異問題有多地方都覺得不是很好笑.今次第二集去到曼谷,導演照版煮碗由劇情到細節都好似同第一集倒模一樣再玩一次,雖然新意驚喜欠奉但反而覺得笑料比第一集好笑得多.首先因為看過第一集的關係,對幾位主角而有一定親切感,所以今次雖然沒有了上次的驚喜, 但是單看幾位主角的互動已經十分攪笑好看.而當中肥仔的表情更加是一絕.除了幾位主角的演出令觀眾笑聲不絕之外,今集的馬騮亦十分搶鏡攪笑.如果大家不嫌劇情重覆的話, 應可令你笑住離場.不過如果導演真的拍第三集的話,希望不要再用同一條橋.

1 則留言:

  1. 看完你介紹,我去睇左第2集(冇睇第一集),前段麻麻,之後都幾好笑~我估冇第3集0架啦瓜.....

    回覆刪除