2010年1月10日 星期日

美食風球 (Cloudy with a Chance of Meatballs)-有-點新意


日期:2010年1月3日
時間:17:10( 90分鐘)
地點:朗豪坊4院

入場原因:
外國影評不俗.


故事:
主角由細都大都想做一個出色的發明家,發明品雖多但從來都沒有一件成功.有一天主角發明了一部可以將水變做食物的機器,仲意下地將部機射左上天空.個天從始落食物唔落雨



我的評分: B -

近年的立體動畫多到開始氾濫,但除了PIXAR的動畫可以保持水準及新意之外,其他公司的動畫都開始有重覆的感覺了無新意.但是這套動畫在近年的動畫之可算是稍為有點新意.其實故事的大致來來去去都差不多,但是戲中的細節卻有點新意,如意份龍捲風及啫喱屋等.而當中的笑料尚算不俗,特別是主角的父親用電腦傳送電郵一場.再加上不俗的配音如果你想輕輕鬆鬆個半小時的話也不失為一個不錯的選擇.

以下的人可能會覺得...

童心未抿的人: B+ ( 戲中的情節可能和你的童年幻想一樣)
一家大細搵節目的人: B (都幾好笑幾有趣)
成年人: B- ( 套戲都係比較岩細路多D)

2 則留言:

  1. 我都會睇呢套,睇完你嘅影評,尤其你話(戲中的情節可能和你的童年幻想一樣) 咁就加快叫我老公快D同我睇!Thank you!
    我地好期待Pixar toy story 3 !

    回覆刪除
  2. 我都好期待 toy storry 3.相信好多人都係

    回覆刪除